Soalan Lazim

BISNES APA NI?
CLG21 ialah ( Multi Level Marketing ) tetapi kita boleh buat secara online, kalau anda nak tambah lagi secara offline,bisnes anda akan lebih power lagi..
CLG21 bergerak 2 kaki sahaja berbanding dengan bisnes yang lain yang mempunyai banyak kaki untuk dijaga.Ianya bukan skim peramid,dengan CLG21 anda boleh berpendapatan lebih tinggi dari upline jika anda bersungguh2..

ADA PRODUK KE?
Setiap bisnes mesti ada produk atau servis,jadi produk kita ialah Ginkgo,Ganoderma dan Café.
( utama).

SAYA KENA JUAL BARANG KE?
Tak payah jual barang pun,semenjak saya join saya tidak pernah menjual walaupun sebotol,saya guna sendiri untuk kesihatan sendiri,sambil tu kita boleh buat bisnes.

SAYA KENA CARI ORANG KE?
Peringkat awal sahaja.

APA YANG SAYA DAPAT JIKA SAYA JOIN BISNES INI?
MODAL RM399.00 / Produk 3 botol Ginkgo / Gano + 20 bungkus baucer kopi. (sekali sahaja)

Anda akan dapat 4 jenis bonus:
*Bonus Prestasi (kenalkan kawan) RM70.00.
*Bonus Kepimpinan (pasangan) RM30.00 / 20 PASANG SEHARI.
*Bonus Generasi RM10.00 / 8 LEVEL
*Bonus Unilevel RM5.00 / 13 LEVEL


Sistem Auto Maintain - Jika bonus harian anda MELEBIHI RM 120.00, sistem Auto Maintain akan memasukkan anda ke dalam Bonus UniLevel dengan memotong bonus anda sebanyak RM 120 SEKALI SAHAJA sebulan. Anda akan mendapat 1 botol Ginkgo / Gano + 5 bungkus baucer kopi.



BAGAIMANA BONUS DIBAYAR?

• Pendaftaran jualan yang dibuat sebelum pukul 2 pm, Bonus 1 & 2 dikira, dibayar & dimasukkan dalam akaun bank anda.
• Bonus 3 dikira dari 1hb hingga 30/ 31hb setiap bulan. Bonus dimasuk terus ke dalam akaun bank anda.
• Bonus 4 dibayar setiap hari selasa. ( minimum RM30.00 )

SAYA TAK PANDAI INTERNET BOLEH KE SAYA BUAT?
Sesiapa pun boleh buat,asalkan ada kemahuan,pasti ada jalan,bantuan akan diberikan samada anda buat cara online atau offline.

ADA KELAS TAK,PERSONAL COACHING?
Group akan membantu anda, Anda akan dibantu secara online atau temui saya sendiri.